ראשית, הרכב מוסע על מנוף, רמפה או בור כדי לגשת למרכב התחתון.
שמן חם הוא באופן טבעי נוזלי יותר ויכול לברוח יותר בקלות. לכן, המנוע (במצב סרק) צריך לפעול מספר דקות (כ-2 – 3) לפני החלפת השמן ברכב. מעכשיו צריך להיזהר, כי השמן ברכב חם או חם. הסדר לא משנה כאן.
לאחר מכן פתח את המכסה של צוואר מילוי השמן בתא המנוע ולאחר מכן הסר את המדיד.
השלב הבא בהחלפת השמן ברכב הוא להניח את המיכל המוכן מתחת לפתח עם פקק ניקוז השמן. לאחר מכן הסר אותם בזהירות. שימו לב: שמן חם בורח! על מנת לעבוד ביעילות, ניתן כעת להחליף את מסנן השמן בזמן שהשמן מתנקז לחלוטין.
המסנן ממוקם בדרך כלל על בית המנוע וניתן לשחרר אותו בזהירות עם מפתח מסנן השמן המצורף. לאחר מכן מוכנס מסנן השמן החדש. הידוק מסנן השמן ביד מספיקה לחלוטין.
שלב הבא, ניתן להבריג את פקק ניקוז השמן החדש כדי לקדם את החלפת השמן ברכב.
כפי שכבר ציינו, יש להקפיד על אישורי היצרן ומפרטי הכמות המפורטים להחלפת שמן ברכב. אז אתה רק צריך לסגור או להכניס מחדש את מכסה השמן ואת המקל.
בתום החלפת השמן במכונית, כדאי לתת לשמן החדש קצת זמן לזרום לתוך המעגל. לאחר מכן ניתן לבצע בדיקה סופית של מפלס השמן. כאשר המנוע קר, הסימון על מקל השמן צריך להיות בערך באמצע הדרך בין “דקות”. ו”מקסימום”. מַצָב. עם מנוע חם, הממד לא יעלה על הסימון המקסימלי.
כתב ויתור
השימושים המוצעים כאן למוצר נשלחו לחברה על ידי משתמשים שונים. החברה לא בדקה את השימושים והם אינם מהווים המלצה או הצעה לשימוש על ידי החברה. יש להשתמש בהגיון בריא בשימוש במוצרי החברה. בכל מקרה תמיד יש לעקוב ולמלא אחרי הוראות השימוש והאזהרות כפי שמופיעים על הפחית.
August 29, 2023
© 2025 WD-40 Company.
כל הזכויות שמורות